divendres, 12 de setembre del 2014

JO

Avui m'he comprat un tub de Pritt© i un paquet de cartolines Din A3 per poder fer coses.
Des de fa anys que no tenia la necessitat de fer-ho. Passava de la idea (diguem-ne "mental") directament (via Ilustrator© i Photoshop©) al quadre, però ara, no sé... M'han començat a venir ganes de fer coses amb les mans...
Idees, intuïcions, esbossos...
Fa anys -abans dels blogs- (sembla que parlem d' "abans de Crist"...) ja tenia alguna llibreta d'esbossos  d'idees i retalls... Sobretot molts i molts retalls; però llavors quan l'arribada dels móns virtuals vaig anar-ho deixant de banda perquè aquests diaris digitals et donaven més inmediatesa (i de fet feien i segueixen fent, en el meu cas la mateixa funció...)
Suposo que són èpoques...
Això no vol dir que si hi han coses que surten que m'agraden, les escanegi i acabin dins un quadre, però es tracta de fer coses que em permetin inmediatesa, plis-plas,  perquè des de començo a treballar en un quadre fins que me'l donaven serigrafiat podien passar igual, mínim, 1 o 2 mesos... I el què m'interessa copsar, és l'entremitj entre els dos punts...


-----

Completament enganxat al "Lies" dels CHVRCHES !!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada