dijous, 5 de març del 2015

JO


Per raons de logística aquests últims dies estic llençant els últims 20 anys de la meva vida en revistes; cada dia unes quantes al contenidor de paper del reciclatge.
Lògicament, abans de fer-ho, les estic retallant. Moltes les llenço senceres però d'algunes n'aprofito bastant.
I així, perdent el temps, i passant els dies, estic construïnt algun quadre nou, que si aconsegueixo que la Judit torni a serigrafiar, farem 3 quadres nous fosforitos...
(Vaig trobar enmig de les revistes 3 cartomats nous de 65x50 que em sap greu llençar-los; i encara que ara sempre faci 100x70, tornarem a la mida petita...)

Veig vint anys que passen per davant dels meus ulls, descolorits i arrugats, amb olor de paper vell...



Ah! I ja estic pintant el "Ciutats de Ketchup"!!!




----

"...però clavo un cop de puny a la taula del meu segle..."
El crim del soldat. Erri de Luca.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada