divendres, 5 de desembre del 2014

STORYTELLING































Si no aguanteu el fucking Medieval (sensació que entenem i compartim...) però us agafeu una estona per vosaltres i baixeu fins el downtown vigatà, allà a l'Escola d'Arts de Vic -des d'aquest divendres a les 7 de la tarda fins dilluns al vespre- us trobareu el POU (abans n'hi deien l'Originals) que és la Fira d'alumnes i exalumnes que presenten petites mostres del seu treball.





Em fa il·lusió poder dir-vos que hi participo amb una sèrie de petites peçes noves que estaran a la venta; les he anat realitzant sense gaires pretencions des de finals d'estiu quan em vaig comprar a l'Abacus un paquet de 250 làmines de 135 grams.

Des de llavors les he fet servir per esbossos de quadres nous, dibuixar principis d'idees, hi he ajuntat imatges com si fos un dj i anés fent scratch amb elles; post-its© plens de intuïcions i gargots, fotografies que escanejava per realitzar quadres i ara també les vaig fent servir de laboratori de proves per futurs quadres. 
També hi ha una zebra rosa, la Miley Cyrus, la Kate Moss i la Madonna; una sèrie de làmines del "Jo" (que s'assemblen massa a l'Aballí), hi ha cabells retallats, endolls, els primers apunts del quadre de l'Ada Colau, monstres negres, algunes coses de la sèrie "Estanteries", pintades d'sprai, la Julia Roberts, la Lady Gaga i l'Amy Winehouse; ulls, trames de punts, cames de noies, un Quebec free d'homenatge a Foster Wallace...

No us ho perdeu, perquè us agradarà!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada