divendres, 4 d’abril del 2014

NIGHT PARTY






























Allà estàvem. En una festa en un setè descomunal en un barri futurista on mai hi ha gent pels carrers.
Una festa guais on tothom era molt simpàtic i tothom deia que sí; amb uns cambrers que semblava que flotessin i no paraven de portar coses boníssimes.
Però com si estiguessim en una novel·la, buscàvem algú que no sabíem com era.
I li preguntàvem a tothom si era ell i tothom ens deia que no era ell però el coneixien...

Va haver-hi un moment molt divertit quan una celebrity molt maca i divertida em va dir:
-I tu qui ets?
-Ningú!
-I com has entrat?
-M'he colat...
Vàrem riure molt, perquè jo abans li havia preguntat si ella era ella i em va dir que no...

Plovia molt i tot semblava una pel·lícula francesa de travellings llargs i lents...

I un cambrer impecable que per moments feia de barman, em va preparar un gintònic fantàstic, a quarts de 3 AM, em va dir:
-Es que todo se tiene que hacer con cariño...
Em sembla que a partir d'ara aquesta frase serà el meu lema de vida...



I llavors al cotxe anàvem escoltant en bucle aquest temazo:

















I de propina, un bonus-track, que no té res a veure amb aquesta entrada, ni que la varen posar a la festa; però que perfectament la podien haver punxat... Però que mola molt!

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada